logo
Loading data...
1716217200
დორტმუნდში მდებარე ქართული რესტორნები EURO2024-ის პერიოდში მომხმარებლების ზრდას ელოდებიან

დორტმუნდში მდებარე ქართული რესტორნები EURO2024-ის პერიოდში მომხმარებლების ზრდას ელოდებიან.როგორც  გერმანიაში, ქალაქ დორტმუნდში არსებული ქართული რესტორნების "გრანდ სულიკოსა" და "ხარებას" დირექტორმა ფარიდ მირზაევმა "ბიზნესპარტნიორს" განუცხადა, მომხმარებლების მხრიდან დაინტერესება უკვე არის.მისივე ინფორმაციით, რესტორნის მომხმარებლები ძირითადად ქართველები არიან."ჩვენს რესტორნებში ჯერჯერობით არ არის დაჯავშნილი ადგილები, თუმცა რეკავენ და გვეკითხებიან, თუ შეგვიძლია გამასპინძლება. ჩვენ აქტიურად ვმუშაობთ და რა თქმა უნდა,ყოველთვის მზად ვართ გაუმასპინძლდეთ სტუმრებს. ჩვენი მომხმარებლები არიან თითქმის ყველა ქვეყნის მოქალაქეები, თუმცა უმრავლესობა ქართველები არიან. რა თქმა უნდა, ველოდებით სტუმრების რაოდენობის ზრდას. არა მარტო გერმანიაში, არამედ მთელი მსოფლიოს მოსწონთ ქართული კერძები. ჩვენთან ყველაზე ოპულარული ქართული კერძებია: ხინკალი, ხაჭაპური, შქმერული, ხარჩო და ოჯახური", - აცხადებს ფარიზ მირზაევი.ცნობისთვის, დორტმუნდში ქართული რესტორანი "გრანდ სულიკო" 3 წლის წინ გაიხსნა, ხოლო რესტორანი "ხარება" გაიხსნება 25 მაისს იხსნება, სადაც ქართველი შეფ-მზარეული ედიშერ კვატაშიძე იქნება.  რაც შეეხება, EURO2024-ზე საქართველოს მონაწილეობას, საქართველოს ნაკრებმა საბერძნეთის ნაკრები დაამარცხა და პირველად ისტორიაში ევროპის ჩემპიონატზე გავიდა. გერმანიაში ევროპის ჩემპიონატი 14 ივნისს დაიწყება, საქართველოს ნაკრები F ჯგუფში თურქეთთან, ჩეხეთსა და პორტუგალიასთან ერთად ითამაშებს. საქართველოს ნაკრების კალენდარი ევროპის ჩემპიონატზე ასეთია: 18 ივნისი, ქალაქი დორტმუნდი, „სიგნალ იდუნა პარკი“ - თურქეთი – საქართველო; 22 ივნისი, ქალაქი ჰამბურგი, „ვოლკსპარშტადიონი" - საქართველო – ჩეხეთი; 26 ივნისი, ქალაქი გელზენკირხენი, „არენა აუფ შალკე“ - საქართველო-პორტუგალია.

1716019200

GEPHERRINI თბილისში დამატებით ორ ბრენდულ მაღაზიას გახსნის

2024 წლის ბოლომდე, თბილისში 2 ბრენდული მაღაზია დაგვემატება, - ამის შესახებ ტყავის აქსესუარების კომპანია Gepherrini-ის დამფუძნებელმა ილია გეფერაძემ „ბიზნესპარტნიორთან“ განაცხადა.მისივე ინფორმაციით, აღნიშნული პროექტის ინვესტიცია დაახლოებით, 100 000 დოლარი იქნება.„ახლა ფიზიკური მაღაზია თბილისში პეკინზე, ბათუმში და ფოთში გვაქვს. ამ ეტაპზე გაფართოებისთვის კონკრეტული ადგილის მოძიება მიმდინარეობას. მოთხოვნა ჩვენს პროდუქციაზე ყოველთვის იყო, უბრალოდ წარმადობა არ გვქონდა შესაბამისი. ამიტომ გადავწყვიტეთ ექსპორტზე მიგვემართა რესურსი და საქართველოში იმ სავაჭრო ცენტრებში, სადაც მომგებიანი არ იყო გაყიდვა, დაგვეკეტა ფილიალები.ვაპირებთ, რომ გავზარდოთ ჩვენი რესურსი და შესაბამისად, ვაპირებთ როგორც საქართველოში გაყიდვების გაზრდას, ასევე ექსპორტზე გასვლას. გაყიდვები სამ ნაწილად უნდა გავყოთ - ექსპორტი, ადგილობრივი და ონლაინ გაყიდვა. ჯამურად გაყიდვების 20-25% უჭირავს ონლაინ გაყიდვებს, ექსპორტს დაახლოებით, 40% და დანარჩენი ადგილობრივ ბაზარს“, - აცხადებს ილია გეფერაძე.ცნობისთვის, GEPHERRINI ქართული ბრენდია, რომელიც ჩანთებსს, საფულეებს, ფეხსაცმელსა და აქსესუარებს აწარმოებს. კომპანია ექსპორტზე ჯამში 13 ქვეყანაში გადის.

1716012000

"ჩემი ფეხსაცმელები" მაღაზიის გახსნას გეგმავს

ფეხსაცმლის მწარმოებელი კომპანია „ჩემი ფეხსაცმელები“ მაღაზიის გახსნას გეგმავს. როგორც კომპანიის დამფუძნებელმა თემურ ნასყიდაშვილმა „ბიზნესპარტნიორს“ განუცხადა, მაღაზია, სავარაუდოდ, 2025 წლის დასაწყისში გაიხსნება.მისივე ინფორმაციით, აღნიშნული პროექტის ინვესტიცია დააახლოებით, 25 000 ლარამდე იქნება.„ყოველწლიურად იზრდება მოთხოვნა. შეიძლება ითქვას, რომ შეკერვას ვერ ვასწრებთ. წლიდან წლამდე 20%-მდე ზრდა გვაქვს. დღეში დაახლოებით 40 წყვილი ფეხსაცმელი მზადდება. ამ ეტაპზე მხოლოდ ონლაინ ვმუშაობთ. ჩვენ ფიზიკურად არ შეგვიძლია იმდენი წარმოება, რაც მოთხოვნაა“, - აცხადებს თემურ ნასყიდაშვილი.მისივე ინფორმაციით, კომპანიას მომხმარებლები ჰყავს უცხოეთიდანაც, ქართველი ემიგრანტები და სხვადასხვა ქვეყანაში ყოველ კვირაში დაახლოებით, 15 წყვილი ფეხსაცმელი იგზავნება.გარდა ამისა, მაღაზიის გახსნის პარალელურად „ჩემი ფეხსაცმელები“ ჩანთების წარმოების დაწყებასაც გეგმავს. თემურ ნასყიდაშვილის განცხადებით, რა ბრენდის სახელით შეიკერება ჩანთები ეს ჯერჯერობით გადაწყვეტილი არ არის.„ეს იქნება პრაქტიკული, ყოველდღიური ჩანთები ქალებისთვის“, - აცხადებს თემურ ნასყიდაშვილი.კომპანია „ჩემი ფეხსაცმელები“  ბაზარზე 5 წლის წინ გამოჩნდა. მათი საწარმო თბილისში ავლაბარში მდებარეობს, სადაც ფეხსაცმელებს ხელოვნური და ნატურალური ტყავით ამზადებენ.

1715958000

საქართველოში Boeing-ისა და Airbus-ის ბიზნესკლასის სავარძლების კომპონენტების წარმოება იწყება

საქართველოში, კერძოდ  თბილისის თავისუფალ ინდუსტრიულ ზონაში (თიზ) Boeing-ისა და Airbus-ის ბიზნესკლასის სავარძლების კომპონენტების წარმოება იწყება.როგორც თბილისის თიზ-ის მფლობელმა და ადმინისტრატორი კომპანია "ზოტი ჰოლდინგის" ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა და მმართველმა პარტნიორმა სოსო ნიბლაძემ „ბიზნესპარტნიორთან“ განაცხადა, აღნიშნული პროექტის ინვესტიცია პირველ ეტაპზე 1 მილიონი ლარია.„ორი სხვადასხვა გერმანული ინვესტიციით თბილისის თიზ-ში ორი პროექტის განხორციელება იწყება. ამ ეტაპზე Boeing-ისა და Airbus-ის ბიზნესკლასის სავარძლების კომპონენტების წარმოება. საქართველოში ასეთი პროექტი არ არსებობს, ეს იქნება პირველი საპილოტე პროექტი. პირველი მანქანა-დანადგარები ამ კვირაში შემოვიდა. სამომავლოდ დაგეგმილია Boeing-ისა და Airbus-ის ბიზნესკლასის სავარძლების წარმოების დაწყებაც“, - აცხადებს სოსო ნიბლაძე.მისივე განმარტებით,  მეორე პროექტი, რომელიც ასევე გერმანული ინვესტიციით განხორციელდება მიკრო ჩიპების წარმოებას გულისხმობს.სოსო ნიბლაძის განცხადებით, ჯამში ამ ეტაპზე თბილისის თიზ-ში 30-მდე პროექტი ხორციელდება. "ჩვენ თიზ-ებში მუშაობის დაახლოებით, 15 წლიანი გამოცდილება გვაქვს და შესაბამისად, აქტიურად ჩავერთეთ ინტენსიურ განვითარებაში. პოზიციონირებას ვაკეთებთ მცირე და საშუალო ტიპი მრეწველობებზე, სასაწყობე ტიპის განვითარებებზე. ჩვენი აქცენტი არ არის დიდი საწარმოები, ჩვენი მიმართულება არის ის, რომ მაქსიმალურად დივერსიფიკაცია მოვახდინოთ როგორც ბიზნესსფეროების, ისე დარგების, ვიმუშაოთ ევროპული კომპანიების მოზიდვაზე.  რაღაც კომპანიები დაგვხვდა, თუმცა ამ ერთი წლის განმავლობაში ჩვენ აქტიურად ვიმუშავეთ და მოვიზიდეთ დამატებითი პროექტები. ჩვენი სტრატეგიის ერთ-ერთი მთავარი ნაწილი იყო ის, რომ აქტიურად შევსულიყავით ინფრასტრუქტურის და სერვისების ნაწილში, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია", - აცხადებს ნიბლაძე.ცნობისთვის, თბილისის თიზ-ი 2016 წლიდან ოპერირებს, თუმცა „ზოტი ჰოლდინგმა“ თბილისის თიზ-ის შესყიდვა 2023 წლის აპრილში დაასრულა. „ზოტი ჰოლდინგი“ ქართველი და უცხოელი ბიზნესმენების ე.წ. გაერთიანებას წარმოადგენს.

1715952540

GEPHERRINI ქამრებისა და შარფების წარმოებას იწყებს

ტყავის აქსესუარების კომპანია Gepherrini სექტემბრიდან ქამრებისა და შარფების წარმოებას იწყებს. როგორც კომპანიის დამფუძნებელმა ილია გეფერაძემ „ბიზნესპარტნიორთან“ აღნიშნა, GEPHERRINI ასევე, საფულეების ასორტიმენტის ზრდას გეგმავს.მისი თქმით, აღნიშნული პროექტის ინვესტიცია 200 000 დოლარამდე იქნება.„ჩვენ ადრეც გვქონდა ქამრების წარმოება, თუმცა გარკვეული მიზეზების გამო დავაპაუზეთ. ახლა ვიწყებთ ახალი კოლექციის გამოშვებას, რომელიც იქნება როგორც ქალებისთვის, ასევე მამაკაცებისთვის“, - აცხადებს გეფერაძე.მისივე ინფორმაციით, კომპანიას პროდუქტის დასამზადებლად ნედლეული ძირითადად, ჩინეთიდან და თურქეთიდან შემოაქვს.მანვე აღნიშნა, რომ GEPHERRINI-ის მომხმარებლები ძირითადად, საშუალო შემოსავლის მქონე პირები არიან, მათ შორის, ადგილობრივები და ტურისტები. ილია გეფერაძის განცხადებით, გაყიდვების დაახლოებით, 40% სწორედ ტურისტებზე მოდის.ცნობისთვის, GEPHERRINI ქართული ბრენდია, რომელიც ჩანთებს, საფულეებს, ფეხსაცმელსა და აქსესუარებს აწარმოებს. კომპანია ექსპორტზე ჯამში 13 ქვეყანაში გადის.

1715937396

ქუთაისში ჩინური წარმოების მანქანების ბაზრობის მოწყობა იგეგმება

საქართველოში ჩინეთის ელჩი აცხადებს, რომ ქუთაისში ჩინური წარმოების მანქანების ბაზრობის მოწყობა იგეგმება, – ამის შესახებ ჭოუ ციენმა ბრიფინგზე განაცხადა.მისი თქმით, საქართველოში ინვესტიციებისადმი ჩინური კომპანიების დიდი დაინტერესებაა.„ფიქრობენ, რომ საქართველოში ინვესტიცია უსაფრთხოა, მომგებიანია და თავადაც ხედავთ, რომ უამრავია პროექტია განხორციელებული საქართველოში ჩინური კომპანიების მიერ. იქნება ეს რკინიგზებზე, მაგისტრალებზე თუ სხვა პროექტებზე მუშაობა.ასევე, მინდა, ხაზი გავუსვა, რომ შუა დერეფანი ძალიან მნიშვნელოვანი წამოწყებაა ჩინეთისთვის. სი ძინპინმაც ახსენა, რომ შუა დერეფანი და „ერთი გზა – ერთი სარტყელი“ ერთმანეთთან იქნება დაკავშiრებული და უფრო მეტ სარგებელს მოიტანს ჩვენი ქვეყნებისთვის. ბევრი ჩინური კომპანიაა დაინტერესებული. იგეგმება, რომ საქართველოში მანქანების ბაზრობა მოეწყოს. ბაზრობა შეიძლება, ქუთაისში განთავსდეს. ვფიქრობ, მალე იქნება. ჯერჯერობით ზუსტი თარიღი არ ვიცით. წესით მიმდინარე წელს უნდა იყოს. კიდევ მრავალი გეგმა და ინვესტიცია არსებობს სხვადასხვა ჩინური კომპანიების მხრიდან, რომლებიც საქართველოში ინვესტიციით არიან დაინტერესებული“, – განაცხადა ჭოუ ციენმა.

1715918100

''გურჯაანის ნაყინმა" სეზონისთვის საბავშვო ნაყინი გამოუშვა

''გურჯაანის ნაყინი" ზაფხულის სეზონს განახლებული ასორტიმენტით  ხვდება. როგორც კომპანიის წარმომადგენელი ლელა ბერიკაშვილი ''ბიზნესპარტნიორთან" აცხადებს,ახალი ხაზი გაყიდვაში ორი კვირის წინ ჩაეშვა.  ამასთან,  კომპანიამ აღადგინა ქიშმიშიანი ნაყინის წარმოება სახელწოდებით ''ქებული", რომელიც ქსელურ მარკეტებში უახლოეს პერიოდში გამოჩნდება. კომპანიის წარმომადგენელი განხორციელებული ინვესტიციის მოცულობას არ აკონკრეტებს.კიდევ ერთი მიმართულება, რაზეც ბერიკაშვილი ყურადღებას ამახვილებს, ნაყინის დიაბეტური ხაზია, რომელიც 2020 წელს ჩაეშვა და დღემდე ძალიან პოპულარულია როგორც დიაბეტის მქონე პაციენტებში, ასევე ჩვეულებრივ მომხმარებლებშიც.რაც შეეხება მიმდინარე სეზონს, როგორც ლელა ბერიკაშვილი აღნიშნავს, უამინდობის გავლენა იგრძნობა და რეალიზაციის ტემპი აპრილი-მაისის მდგომარეობით, შემცირებულია. ლელა ბერიკაშვილის ინფორმაციით, ''გურჯაანის ნაყინის" შეძენა ძირითადად ქსელური მარკეტების და მცირე სასურსათო მაღაზიების მეშვეობით არის შესაძლებელი, თუმცა წარმოება ჯერჯერობით  ყველა რეგიონს ვერ ფარავს. ''წელს „მადაგონში“ შევედით,  წარმოდგენილი ვართ ასევე ,,ფრესკოში'' და რამდენიმე ქსელურ მარკეტში, კერძო მაღაზიებშიც ძალიან პოპულარულია ჩვენი ნაყინი, თუმცა მომავალ წელს ვაპირებთ, რომ კიდევ უფრო მეტი ქსელი მოვიცვათ და მეტად ხელმისაწვდომი გავხდეთ. რეგიონებიდან სვანეთს და სამეგრელოს რამდენიმე მუნიციპალიტეტს ჯერჯერობით ვერ ვფარავთ, მაგრამ ეს დანაკლისიც დროთა განმავლობაში შეივსება", - აცხადებს კომპანიის წარმომადგენელი.ბერიკაშვილის ინფორმაციით, აქტიური სეზონი ივნისიდან დაიწყება და სექტემბრის ბოლომდე გაგრძელდება. რაც შეეხება პროგნოზს, მისი თქმით, გაყიდვების დინამიკა დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორზე, მთავარი კი ამინდის შესაძლო გავლენაა.ცნობისთვის, „გურჯაანის ნაყინს“ შპს „აისი“ მართავს. კომპანია ბაზარზე 1971 წლიდანაა. საწარმო გურჯაანში მდებარეობს.

1715870700

"ტერმიტი" თბილისში მეოთხე ფილიალის დამატებას გეგმავს

ტყავის აქსესუარების მწარმოებელმა კომპანია "ტერმიტი" თბილისში მეოთხე ფილიალის დამატებას გეგმავს.როგორც „ბიზნესპარტნიოთან“ კომპანიის დამფუძნებელი მიხეილ ბერძენიშვილი აცხადებს, აღნიშნული პროექტის ინვესტიცია დაახლოებით, 30 000 დოლარი იქნება.მისივე ინფორმაციით, მეოთხე ფილიალი, სავარაუდოდ, წლის ბოლომდე გაიხსნება.„კიდევ ერთი ფილიალი დაგვემატება „სითი მოლი გლდანში“. 4 წელია მოლაპარაკებების პროცესში ვართ და შეიძლება ითქვას, რომ ფინალში გავედით. რაც შეეხება ფილიალების რეგიონებში დამატებას - არ ვაპირებთ, რადგან კვლევამ აჩვენა, რომ არ არის ისეთი მოთხოვნა, რომ ფილიალის რეგიონში გახსნა რენტაბელური იყოს“, - აცხადებს მიხეილ ბერძენიშვილი.კომპანიის დამფუძნებელი აღნიშნავს, რომ კომპანია წელიწადში ამ ეტაპზე დაახლოებით, 25 000-მდე ნივთს ყიდის და მათი გაყიდვები ყოველწლიურად იზრდება.ცნობისთვის, ტყავის აქსესუარების ბრენდი “ტერმიტი” რამდენიმე ექსპერიმენტული იდეის ცდის შედეგად შეიქმნა. ამ ეტაპზე, კომპანია ქალისა და მამაკაცის ტყავის ჩანთებს, საფულეებს, ქამრებს და სხვა აქსესუარებს ამზადებს. კომპანია ამ ეტაპზე თბილისში 3 ფილიალით არის წარმოდგენილი. „ტერმიტი“ პროდუქციას ყიდის როგორც ადგილობრივ ბაზარზე, ასევე მსოფლიოს მასშტაბით ონლაინ, მათ შორის, amazon-ზე.

1715833020

"გლობალურ ტენდენციას ვითვალისწინებთ და ბრილიანტის ასორტიმენტს ვზრდით" - ზარაფხანა

საიუველირო სახლი ''ზარაფხანა''  ასორტიმენტს აფართოებს. როგორც ''ბიზნესპარტნიორთან''  კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორი თორნიკე სამხარაძე აცხადებს,  მთავარი აქცენტი ბრილიანტზე გაკეთდება, რაც გლობალური ტენდენციის გამოძახილია. მისი თქმით, სიახლეს ქართული წარმოებაც ითვალისწინებს.ასორტიმენტის გამრავალფეროვნება ‘’ზარაფხანას“ 2024-25 წლების გეგმის ნაწილია, რაშიც კომპანია ₾1.5 მლნ-ის ინვესტირებას გეგმავს. აქედან ₾300 000 ბრილიანტის ასორტიმენტის განახლებას მოხმარდება.რაც შეეხება წარმოების პროცესს, როგორც თორნიკე სამხარაძე აცხადებს, ამ ეტაპზე ბრილიანტის ნაკეთობა ''ზარაფხანას''  ოქროს სამკაულის დაახლოებით 30%-ს შეადგენს და მომავალი წლისთვის ეს მაჩვენებელი დაახლოებით 50%-მდე გაიზრდება.''ვცდილობთ,  ბრილიანტის  მიმართულებით მეტი მრავალფეროვნება შემოვიტანოთ, როგორც ამას მთელ მსოფლიოში წამყვანი ბრენდები აკეთებენ. არ გვინდა, რომ ამ სიახლეს ჩამორჩეს  ქართველი მომხმარებელი და მათაც ჰქონდეთ საშუალება, რომ  ხარისხიანი სამკაული შევთავაზოთ. ეს ყურადღება დაეთმობა ძვირფასი თვლის ვიზუალს, ფორმას, თლილს და სხვა. დროსთან ერთად ადამიანის გემოვნება იცვლება, ვისწრაფვით, რომ ჩვენი სამკაული ყველა დროისთვის იყოს მიმზიდველი'', - აცხადებს თორნიკე სამხარაძე.შეგახსენებთ, „ზარაფხანა“ საქართველოში სახლია, რომლის ისტორიაც 1939 წლიდან იწყება. უნდა აღინიშნოს, რომ ქართული საიუველირო ნაკეთობების მწარმოებელი კომპანიისთვის 2022 წელი ცვლილებების იყო. კონკრეტულად კი 2022 წლის პირველ ნახევარში კომპანიის 100%-იანი წილის მმართველი „ნიუ ვიჟენ დეველოპმენტი“ გახდა.დღეისათვის, კომპანია ქვეყნის მასშტაბით ბრენდული საიუველირო ნაკეთობის 5 მაღაზიას მართავს. აქედან 1 ონლაინ მაღაზიაა.

1715778000

2025 წელს ევროპაში "ზარაფხანას"  ბრენდული მაღაზია გაიხსნება

საიუველირო სახლ "ზარაფხანას" აღმასრულებელი დირექტორი თორნიკე სამხარაძე "ბიზნესპარტნიორთან" აცხადებს, რომ ქვეყნის გარეთ ‘’ზარაფხანას“ პირველი ბრენდული მაღაზია 2025 წლის პირველ კვარტალში გაიხსნება. კონკრეტულ ლოკაციას სამხარაძე ჯერჯერობით ვერ აკონკრეტებს, ვინაიდან ჯერ კიდევ მიმდინარეობს ბაზრების კვლევა.მისი ინფორმაციით, შერჩეულია სამი სავარაუდო ქვეყანა, სადაც ქართული ბრენდი შევა. ესენია: დიდი ბრიტანეთი (ლონდონი), საფრანგეთი  და იტალია. ამ სამეულიდან ‘’ზარაფხანას“  პრიორიტეტი იტალიაა.როგორც თორნიკე სამხარაძე აღნიშნავს, პოტენციურ პარტნიორებთან მოლაპარაკების პროცესი დაწყებულია.  კომპანიას უკვე დათვლილი აქვს შესაძლო ინვესტიციის ღირებულება და დაახლოებით €3 მლნ-ს შეადგენს.მართალია, ‘’ზარაფხანა“ ქვეყნის გარეთ მაღაზიას აქამდე არ ფლობს, თუმცა ქართული ბრენდი ექსპორტზე მცირე მოცულობით მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაში გადის. მათ შორის, აშშ-ში, ლონდონში, დანიაში, ბელგიაში, შვედეთში, ნორვეგიაში, ფინეთსა და ბალტიისპირეთის ქვეყნებში.2023 წლის მდგომარეობით,  გაყიდვებში ექსპორტის წილი 5%-მდეა.‘’მოსამზადებელი სამუშაოები მიმდინარეობს, საფუძვლიანად ვსწავლობთ ევროპის ბაზრებს და დაახლოებით 1 წლის ვადაში შევძლებთ, რომ ბრენდული მაღაზია გავხსნათ. დაახლოებით 2025 წლის მარტამდე პროექტს განვახორციელებთ. საბოლოო გადაწყვეტილება ბევრ ფაქტორზეა დამოკიდებული,  მთავარია, რომ ვიყოთ კონკურენტუნარიანები, როგორც ხარისხით ასევე ფასის მიხედვით, სამივე საორიენტაციო ქვეყანა ჩვენთვის ხელსაყრელია, თუმცა პრიორიტეტი მაინც იტალია იქნება, ჩვენ მაქსიმალურად მზად ვართ, მნიშვნელოვანია, რომ გლობალური პოლიტიკური პროცესების გამო არ შეგვეშალოს ხელი, რასაც დიდი ალბათობით, გამოვრიცხავთ“, - აცხადებს თორნიკე სამხარაძე.შეგახსენებთ, „ზარაფხანა“ საქართველოში სახლია, რომლის ისტორიაც 1939 წლიდან იწყება. უნდა აღინიშნოს, რომ ქართული საიუველირო ნაკეთობების მწარმოებელი კომპანიისთვის 2022 წელი ცვლილებების იყო. კონკრეტულად კი 2022 წლის პირველ ნახევარში კომპანიის 100%-იანი წილის მმართველი „ნიუ ვიჟენ დეველოპმენტი“ გახდა.დღეისათვის, კომპანია ქვეყნის მასშტაბით ბრენდული საიუველირო ნაკეთობის 5 მაღაზიას მართავს. აქედან 1 ონლაინ მაღაზიაა.

info@bp.ge

+995595334912

გამოგვყევით