ინოვაციურმა სტარტაპმა SmartSense, რომელიც ინდუსტრიულ ობიექტს ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით, მოსალოდნელი ხარვეზის შესახებ ინფორმაციას წინასწარ ატყობინებს, 150 000 ლარიანი GITA-ს გრანტი მოიპოვა.
როგორც სტარტაპის მარკეტინგის ხელმძღვანელმა, მაია ბენიამ გადაცემა "ბიზნეს პოსტთან" განაცხადა, საქართველოს ფარგლებს გარეთ მსგავსი ტიპის სერვისი უკვე არსებობს. შესაბამისად, იდეა გაჩნდა, რომ მსგავსი ტიპის შეთავაზება საქართველოშიც ყოფილიყო .
მისივე ცნობით, როგორც საზღვარგარეთ, ასევე საქართველოშიც დაინტერესება ძირითადად დიდი და მასიური შენობების მხრიდანაა, სადაც გათბობა/ გაგრილების სისტემები ფუნქციონირებს. შენობა კი რთულ მდგომარეობაში მაშინ აღმოჩნდება, როდესაც ამ ტიპის პრობლემების წინაშე დგება. ამ პრობლემას შემდეგ დიდი ფულადი ზარალი და დროში გაჭიანურებული პროცესები მოჰყვება.
"ეს არის ე.წ. Software-ზე (კომპიუტერული სისტემის მუშაობასთან დაკავშირებული პროგრამების, პროცედურების და რუტინების მთელი ნაკრები) დამყარებული სერვისი. ტექნიკურად სისტემური პრობლემის დადგენა ხდება, რომელიც Hardwere-დან (გარე და შიდა მოწყობილობები და აღჭურვილობა, რომლებიც საშუალებას გაძლევთ შეასრულოთ ძირითადი ფუნქციები, როგორიცაა შეყვანა, შენახვა, კომუნიკაცია, დამუშავება და სხვა.) soft-ზე გადადის, ამით კი ხდება როგორც არსებული პრობლემების, ასევე მოსალოდნელი პრობლემების გენერირება. ეს ადამიანებს საშუალებას აძლევს აპლიკაციის საშუალებით პრობლემა დაინახონ. სწორედ soft-ზე პრობლემების გენერირება იყო ის მთავარი ინოვაციურობა, რამაც GITA-ს 150 000 ლარიანი გრანტი მოგვაპოვებინა," - აცხადებს მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
რაც შეეხება თავად გრანტს, სტარტაპის გენერალური დირექტორის, მაია ბენიას ინფორმაციით, მოხდება Hardware მოწყობილობების შეძენა და ასევე დეველოპერული გუნდის მობილიზება, რომლების Soft-ს დააფორმირებს.
მისივე განმარტებით, კომპანია განვითარების მიმართულებით აქტიურ მუშაობას აპირებს, რის შესაბამისადაც სხვადასხვა ქართულ და უცხოურ საგრანტო პროგრამებში მონაწილეობას გეგმავს.